خرید جهیزیه ارزان

ساخت وبلاگ

وزنه های بالانس در ماشین لباس شویی
برای این که ماشین لباس شویی بالانس باشد وزنه هایی به آن متصل می شود اگر این وزنه ها حذف شوند می تواند باعث ایجاد حرکت و لغزش شود. بررسی این عامل هم در رفع و عیب یابی ماشین تاثیر به سزایی دارد.

فنر نگه دارنده دیگ
همه ماشین های لباس شویی دارای مخزن و دیگ برای قرار دادن لباس ها هستند. این دیگ با استفاده از فنر به پوسته خارجی متصل می شود تا در حین حرکت مشکلی ایجاد نشود. اگر با استفاده به مرور زمان این فنر ها دچار مشکل شوند حرکت دیگ به خوبی انجام نمی شود و در نتیجه باعث لغزش و سر و صدای زیادی می شود.

بررسی برد الکترونیک موجود در ماشین لباس شویی
در ماشین های لباس شویی جدید یک عدد برد الکترونیک وجود دارد که مرکز انجام فعالیت ها و تنظیمات دستگاه است. اگر در این برد مشکلی وجود داشته باشد ممکن است باعث بهم ریختن عملکرد دستگاه شود. این بهم ریختگی در عملکرد می توان شامل لغزش و صدای ناهنجار هم باشد. برای بررسی و تعمیر برد هم حتما از یک متخصص ماهر و آموزش دیده کمک بگیرید.

خرابی تسمه
این مشکل معمولا در ماشین های لباس شویی شایع تر است که درب آنها از بالا باز می شود. در این نوع ماشین لباس شویی 4 عدد تسمه برای کاهش حرکت دیگ به اطراف وجود دارد که در استفاده طولانی ممکن است ضعیف یا خراب شوند. حتی ممکن است دچار کش امدگی هم بشوند. اگر پس از بررسی متوجه شدید که مشکل از این قسمت است، بهتر است تمامی تسمه ها را با هم تعویض نمائید. زیرا یکسان بودن عملکرد و کشش آنها برای عملکرد دستگاه بهتر است.

مطلب کامل در :

https://banehbaazarche.com/cause-of-vibration-and-shaking-of-the-washing-machine/

خرید جهیزیه ارزان...
ما را در سایت خرید جهیزیه ارزان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سیروان kharidjahaz بازدید : 150 تاريخ : 3 ارديبهشت 1401 ساعت: 15:23